قوانین و مقرارات فروشگاه اینترنتی انتشارات او

 

مهم‌ترین شرایط و مقررات حاکم بر ارائه خدمات فروشگاه اینترنتی انتشارات او به شرح زیر است. لذا خواهشند است در صورتی از فروشگاه ما استفاده فرمایید که این شرایط مورد پذیرش و تاییدتان باشد:

 

1. فروشگاه اینترنتی انتشارات او بر اساس قوانین حاکم بر جمهوری اسلامی ایران راه اندازی و اداره شده است و به تمامی قوانین مرتبط مندرج در قانون پایبند ایست.

2.  در فروشگاه اینترنتی انتشارات او، تنها کتابها و محصولات دارای مجوز و تحت مالکیت انتشارات او ارائه می گردد.

3. انتشارات او کتاب‌ها و دیگر محصولات عرضه شده را صرفاً بر اساس قیمت پشت جلد که به تایید وزرات ارشاد رسیده است عرضه می نماید. مگر در مواردی که با صلاحدید مدیریت انتشارات اقدام به ارائه تخفیف نماید. در نتیجه قیمت های سایت هرگز بالاتر از قیمت های مندرج در پشت جلد کتاب ها نخواهد بود.

4. پس از تایید پرداخت هزینه سفارش شما در سایت به حالت تکمیل شده تغییر وضعیت پیدا خواهد کرد. در صورت عدم تغییر وضعیت شما به تکمیل شده باید جهت تأیید پرداخت با ما تماس بگیرید.

5. سفارشات شما مشتریان عزیز حداکثر بعد از گذشت 4 روز کاری وارد چرخه ارسال شده و به اداره پست تحویل داده می شود. این زمان اصولا بسیار کمتر از زمان نوشته شده است. اما برای اینکه معتقدیم باید به تعهد اخلاقی و صداقتمان با شما استوار باشیم طولانی ترین حالت ممکن را در نظر گرفته ایم.

6. در صورت هرگونه ایراد در تامین محصول مورد نظر،  وجه آن عیناً به حساب اعتباری مشتری بازگردانده می شود. استرداد وجه مشمول هیچ هزینه ای نیست. انتقال وجه صرفاً از طریق کارت به کارت (حداکثر بعد از گذشت 5 روز کاری) انجام می‌شود لذا الزامیست نام صاحب حساب با نام مشتری در سایت تطابق داشته باشد .

7. فروشگاه اینترنتی انتشارات او صرفاً کتاب‌های نو را به فروش می‌رساند و امکان تهیه و ارسال کتاب‌های دست دوم را ندارد..

8. مالکیت معنوی و فکری کتابها و محصولات آموزشی مرتبط و موجود در سایت انتشارات او متعلق به پدیدآورده ( انتشارات او )است و غیر قابل انتقال می باشد. و همچنین کلیه حقوق مادی محصولات انتشارات او متعلق به ناشر، مولف، مترجم آن کتاب است و هرگونه سوء استفاده اعم از کپی، اسکن، استخراج مطالب و… بدون اجازه صاحبان آن ضمن پیگرد قانونی، شرعا حرام می باشد.